Ajaj!

Oj vilken dag. Började ok, personalen ringde och väckte mig för de sökte en annan tjej med samma namn.. men så kan det gå. När jag väl kom till mando gick de bra ända tills Eva pratade med mig. Fick då höra att just nu håller hon mig kort, bort med friheten! Ingen webase, bara måltider på mando, ingen träning, ingenting. Jaja.. om jag sköter mig en hel vecka ska jag få köra ett träningspass.. men då måste jag dessutom äta extra. Men de kunde vart värre, jag får iaf gå i trappor, på promenader och sånt å de e skönt. Idag va jag på shopping.
En gammal kompis från högstadiet kom och gjorde mig och en tjej från mando sällskap. Tyvärr va tjejen från mando tvungen att åka ganska snart tillbaks till mando, men jag stannade kvar med klasskompisen. Sen åkte vi hemmåt och jag gick förbi sjukhuset. Tror jag livade upp stämningen på salen iaf lite, stannade lite extra men de verkade dom bara uppskatta. Nu har jag glömt kvällsmålet men iaf fixat att kolla lite på skolsidan.

Ny dag och nya krafter imorgon?

Kommentarer
Postat av: Therese

Är det du Agnes?

Jag har försökt höra av mig till dig via sms, men har inte fått något svar :( !

Hoppas att du mår bra, vi kanske kan höras mer nu?

2008-09-02 @ 21:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0