Ätstörningen

Just nu behöver jag få ur mig lite svammel. Ibland blir jag så begränsad så de e inte klokt men jag vägrar ge upp för det. Men ack så kämpigt de är. Kan stå på jobbet och bara vilja krypa ner i soffan under en filt så ingen kan se mig. Men så kommer det en kund och då måste jag försöka sälja så mycket som möjligt, och det glatt! Vilket ut och in liv jag lever. Mina chefer vet om lite vad jag gått igenom men tror nog att jag e bra nu. Problemet e ju bara mina inre tankar, kan jag bli friskskriven med dom i behåll? Ska jag våga sluta med medecinen och hoppas att jag kan få livet under kontroll ändå?
Inte idag iaf.

Snart ska jag gå och jobba, fram med ett leende, på med en stor tröja och säckiga byxor samt sköna skor. Lite smink e nog ett måste, jag har iaf ett fint leende och de e jag gla för. Men varför måste jag känna mig som en uppblåst ballong? Grr..

Imorgon får jag träffa pojken igen och det ska bli skönt, får se om jag vågar berätta för han, men vill inte tynga ner dig gullet. Älskar ju dig! Ska bli skoj att flytta till H och kunna laga mat och så med dig.

nej på med masken och kämpa vidare!

Kommentarer
Postat av: helena

Hej gums :)



Vad bra att du får komma i väg lite :)

Jag är ledsen om jag va lite kort i tisdags, men jag va så stressad och förvirrad (eller ja du vet hur det kan vara).



Ta hand om dig sötnos :)

KRAM

2008-08-03 @ 15:09:00
URL: http://conversion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0