Dessa dagar..

Oj vad tungt de e i perioder! Nu har jag blivit av med all min frihet känns det som, klockan 9 imorse ringde min behandlare och kollade så att jag ätit frukost, nu hade jag det så de va lugnt men de va nära.. tur att jag har dig Erik. Lite push behövs ibland. De känns som ett heltidsarbete att va på mando från 10 18:30, får gå iväg mellan målen men de e inte långa stunder de blir. Hade 6 veckors kontroll nu, när allt e som tyngst.. typiskt.
Hur som helst har den här natten och gårdagen vart guld värt, fått mycket kärlek så de känns som att de e trots allt värt att kämpa, jag ska.

Ska försöka ta tag i skolan nu. Kanske får mejla läraren om det fortsätter såhär, men jag hade hoppats att jag ska fixa det här på egen hand.

Skolan!

Kommentarer
Postat av: helena

Hej sugar :)



Duktig du är som pluggar på, du kommer göra fantastisk bra ifrån dig är jag helt säker på :)



Det kommer lösa sig, bli inte helt nere över att det inte gå super alltid. du är stark, en dag i taget eller hur?



STOR KRAAAM<3

H

2008-08-21 @ 20:24:31
URL: http://conversion.blogg.se/
Postat av: freja

japp mando är ett heltids jobb,utan lön desutom ;) eller jo kanske att man blir frisk sen och de ska du bli,puss <3

2008-08-23 @ 12:02:08
URL: http://lollipopshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0