Du ser alltid så fin ut

Va? Vart helt snopen igår när jag var borta hos hon som masserade mig när jag var sjuk. Hennes hundar e helt underbara så ibland tar jag ut dom på en promenad för att liva upp mig själv. Lilla goa Frida hon e som jag vet inte vad, energi till tusen och hade gärna gått 2 promenader. Ibland får jag dra me henne på en men inte igår. Åsså visade hon sin kotte, kom och lek med mig!

Pepsan hon va ju lika duktig som vanligt, stanna så stannar hon och sitt så sitter hon. Jag kan gå och prata med dom, sakta ner nu tjejer så gör dom de. Men oftast vill Pepsan gå bredvid mig, gärna att man stannar och berömmer henne och ger godis de e mys mys!.

Hur som helst, när jag hade vart ute på promenad så pratade jag med K om att det gått så bra. Dom e så duktiga vovvarna. En riktig dröm att gå ut med dom, jag har dom nästan aldrig lösa för att jag vill inte att någon annan hund som e ute och rastan ska bli rädda om dom kommer fram och vill hälsa. Visserligen e de bara Pepsi som gör det och hon går fram och skäller, e ju jätte rädd stackarn! Om Frida skulle gå fram för att hälsa skulle hon göra de för att hon blir så gla, kanske vill vovvsingen leka med mig? Oj vad kul! Nu ska jag nog göra mig iordning och ta en prommis me vovvarna.

Hur som helst så fick jag kommentaren att jag ser alltid så fin ut nuför tiden. Jag mår så bra svarar jag då. Det e som att jag fått ett nytt liv!

Visst går de upp och ner men jag har så mycket att glädjas åt.

Jag e ganska nöjd med mitt utseende.
Körkortet e avklarat.
Pluggar samt jobbar i höst.
Flyttar snart.
Pojken e helt underbar, just att vi ofta tycker så lika och känner varandra så väl så är det helt underbart. Om du läser det här, puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad bra att du känner så nu då =D Om man ändå kunde känna desamma om sig själv och sitt liv bara men det kommer nog!

2008-08-16 @ 12:37:40
URL: http://johrem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0