första problemet

Japp då är skolan igång och ja lite små saker krånglar såklart..
Datorn e för seg, min älskade lilla labtop.. hur ska jag kunna överge dig? Ja när lönen kommer ska jag se om jag kan göra något åt problemet. Men de e så mycket annat jag måste göra så tror inte att jag har en chans att ens fundera på en ny dator nu.

In design har jag problem med, vart ändrar jag så jag ser allt i centimeter istället för va de nu e för mått..? Jag blir tokig! De e anledningen till att jag inte använt programmet så mycket på sistone. Ska ge mig iväg till mando nu och berätta om min dag, inte kommer de bli så imponerade precis.

Hur som helst så rullar det på me skolan, jag gör lite här och lite där. Lämnar in och får godkänt och fortsätter så. Skönt de.

Så fort jag löst lite små problem kommer jag att lägga upp en bild på ett glasspaket som jag har designat, min första riktiga uppgift i kursen. Ska lägga allt med skolan under design kategorin, ni som mer vill följa mitt liv och allt som händer se andra kategorier.

Kommentarer
Postat av: Amer

Hej!

Tjusig blogg!

Du nämner att du undrar var man ändrar så att man får måtten i centimeter... Detta är för övrigt en perfekt fråga att ställa i diskussionsmapparna i EduLink... kanske ska jag låta bli att svara på den här i bloggen så att du får ställa frågan så att alla i klassen får veta svaret? Läskigt pedagogiskt experiment detta - för hela världen att se :)



//Läraren

2008-08-20 @ 11:46:41
URL: http://desktop.mkfc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0