Hund..

Suuck!
Sitter och spanar på hundar så fort jag har tid över, läser om olika raser, olika temperament osv. Egentligen vill jag ha en lagott, men de kommer bli för dyrt. Så ett annat lite vanligare alternativ är pudel, en lite mindre variant. Men e deras psyke så bra e frågan? Har aldrig haft hund tidigare så behöver ha en som e ganska lätt att ha att göra de, iaf ingen terrier tror jag för dom verkar vara svårare. De e just sällskapshund jag e ute efter. Som gillar långa promenader, gos och lek. Som helst inte vill vara ensam utan alltid finns vid min sida. En dröm e att om jag blir sjuk igen så ska jag kunna träna upp hunden till att varna mig när de blir illa. Tror att det går men de e bara vissa hundar som klarar av det.

Drömma går iaf..

Kommentarer
Postat av: helena

hej gums,



då pratar vi en massa im och får lite updates :9

du har självklart rätt i allt du säger.

stor kram :)

2008-08-17 @ 21:15:43
URL: http://conversion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0