Huvudvärk

Ajj!
Trots allt har dagen vart bra, lugn och skön. Ska kanske ta och lägga mig i ett varmt bad sen, passa på medans jag har badkar. Mmmm va härligt det e. Egentligen skulle jag ha lite tänka ljus och ett glas juice också kanske? En ansiktsmask och peeling, lyxa till det lite.

Hur som helst så e de skönt i nya lägenheten. Så stort och bra! Lite tända ljus och en kopp kaffe nu, mys!

Har plockat massa, ätit, diskat, handlat så nu börjar de se ok ut. Ska skriva en lista på saker jag behöver skaffa till nya lägenheter, de e mkt.. Huga!

Besökte skolan nån minut och min ena uppgift va utvärderad och godkänd. Jätte bra. Lämnade in en till så 2 nu som väntar på utvärdering och en som inte e klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0