Plugg!

Nu jävlar! Ursäkta men här händer det grejer.. Gårdagen gick åt till att ringa runt till hundägare för att ev. hitta en vovve till mig. Lämplig ras, ålder och storlek.. ja de e en djungel men nu vet jag nog vad jag vill ha. Får se om de händer nåt efter jul.

Har vart på mando en sväng, allt går jätte bra så from imorgon ska jag äta bara middag och lunch där. Så denna vecka blir de mkt plugg och mat i lägenheten. Komma in i rutinerna åså.

Har skaffat skype:
belijver heter jag där, nån som vill ringa? De va skolan som har sagt åt mig att skaffa det, nu har jag också anmält min blogg till skolan så antar att min lärare kommer följa mig via bloggen.

Kan passa på att nämna att någon gång om ett tag kommer jag försvinna lite för då e de flytt igen! Allvaret börjar..

I helgen äter jag all mat här, skönt. Ska försöka hitta på nå kul också. Kanske beställa mitt presentkort så jag kan få handla lite förvaring till lägenheten?

Hur som helst, saknar pojken men allt går strålande. Känns som att jag lever i en dröm nu.

Blaha blaha blaha.. //Lilla mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0