Ryggont

Klumpe dumpe har vart i farten igen. Känner mig så jäkla dum, varför kan jag inte fixa att komma ihåg de enklaste sakerna för? De e helt kört i skallen just nu. Sömnbristen märks så tydligt, va riktigt virrig och trött idag. Så dum.. snälla pojken kom till mig igår kväll och sov över inatt. På morgonen fyllde vi hans bil med massa flyttlådor och sånt, skulle svänga förbi min lägenhet idag. Men när vi kom fram kunde jag inte hitta nycklarna! Lyckades fixa det via mando som tur va. Men fyy va dum jag känner mig. Kanske har ”D” rätt? Isf är det inte kul.

Hur ska de här gå? Känns som att allt bara går fel just nu. Förlåt är allt jag kan säga. Alla ställer upp och jag bara sabbar allt. Just nu e ryggsäcken för tung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0