Tåget

Nu sitter jag på tåget! Vi rullar så fint, känner mig fri och glad. Ska träffa pojken, de e ganska härligt och bekvämt att åka x2000 1:a klass, bra service och kaffe samt internet. Klagar inte.

Om 2 timmar e jag framme i H och då kommer pojken och plockar upp mig. De blir te å köra till V och äta, måste äta me mandometern nu.. uff! Men de ska gå. De bara måste. Tappat mkt nu, känns skönt, som att jag har kontroll. Men så får de inte va. Ska inte bli sjukare.
Jobbat för mkt, borde inte jobba mer nu men vad kan jag göra? Fattig student! Tänk att jag blir student igen, eller studerande. Det känns bra. Snart börjar allvaret och jag längtar. Men vad längtar jag efter? Sitta framför datorn hela dagarna, gå långa promenader, mitt i allt ska jag flytta. Kommer va tvungen att va massa på mando till en början. Sen laga egen mat och så tills jag flyttar till Handen där jag har pojken. Får se vad som händer. Måste se till å få tag i nåt djur eller någon som håller mig sällskap om dagarna så jag inte klättrar på väggarna..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha första lyx, värsta lyxen ju :p Vi får se till att träffas innan jag flyttar oxå!

2008-08-05 @ 13:43:01
URL: http://johrem.blogg.se/
Postat av: helena

Va kul att du är på väg :)

jag har berättat när jag fuskat och så, tror inte på att vara oärlig. hatar att ljuga. vill inte bli sjukare. vi ska fan bli friska nu tycker jag :) <3

2008-08-05 @ 16:23:59
URL: http://conversion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0