Tjena Stickan!

Sitter ni och dricker bira?

Så hälsade pappa på hans pappas gamla vän.. och så slog han sig ner vid bordet och tog en bira han me. Så ja vad händer då? Erik du förstår de roliga i de hela va? Tror ni pappa har gått upp, nej nej.. - Agnes, du får köra!
Sen dess har jag fått köningar hit och dit. Så vart min dag, men de e skönt.
Så länge pappa tankar ställer jag upp och kör brorsan dit han ska.

Hur har min helg vart då?
Jo tack den har vart så bra en helg kan bli!
I fredags va jag i nynäs och sa adjöss till en gammal klasskamrat, de va ena underbara vovvar, vart störtförälskad i Saga!
Hur som helst så va pojken snäll och lånade ut bilen s jag kunde åka he på kvällen och de va skönt, lr hm till pojkens nya iaf. Vaknadeupp med pojken bredvid och vi tillbringade en hel dag me å bara slappa och njuta! De ni, lr lite plugg också iofs.. och massa sovande samt bio på kvällen. Hur som helst vade en sån därurmysig helg som jag nog komer minnas länge, trots att inget spec. hände. Ett steg tillbaks till det normala kanske? Håll tummarna.

Ikväl ska jag åka hem till flempan och sussa där, trot lr ej men j läntar dt också.. till min tomma lägenhet! Ta hand om disken, läckan i badrummet och damsuga. Man blir så härligt slutkörd sen.. mmm!

Jaja, de va lite om min helg.. vad har ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha måste bara nämna att Sebastian (Ellinors bror) tyckte du var söt och frågade Ellinor om du va singel :p Men du kan vara lugn, hon sa att du var upptagen haha :p Ingen matchmaking här inte haha ;)

2008-08-24 @ 17:31:25
URL: http://johrem.blogg.se/
Postat av: Agnes

Joo tack.. han frågade om jag va förlovad tom men jag sa nej, borde ha sagt ja haha! Trodde jag gjorde klart för han att jag redan har ett stadigt förhållande me en jätte gullig pojke?

Jag märkte att han va på mig, men jag försökte va dissande men tydligen fattade han inte vinken!

Aja, kul att höra att de e nån som tycker jag e söt iaf, men de hoppas jag Erik också gör. Eller hur gullet om du läser?



Skriver mer i kommentaren på din blogg! Kram Agnes

2008-08-25 @ 14:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0