Ufff...

Åhhh! Denna dag va inte kul. Kom precis innanför dörren och fick sätta mig ner på golvet bara, orkade inget. Fyfaan för ätstörning! Hatar detta.
Men jaja, samla nya krafter och dricker ett glas söt juice nu. Vill ha helt färsk och inga jäkla sötningsmedel lr sånt dumt, men kanske e de också en del av de dumma? Skit samma. Kämpar vidare. Idag har jag testat många nya saker, bla färdig paj. Slutade med att jag hamnade i ett ätlab så de va inte så bra. Har också tagit oboy!! Va jag kände för att göra egen, men icke sa nicke, här e de oboypulver som gäller. Hur som helst så har de också gått ner. Bra?

Fick inte gå hem och äta tremellis utan blev kvar på mando så har inte hunnit plugga något. Nu måste jag masa mig ner till mando igen för att äta. Inte kul. Tror inte jag pallar att plugga ikväll heller. Dumt när man har nog me att slå på egna ben. Kanske borde stanna kvar lite mer på mando efter maten så jag får i mig kvällsmål också. Jaja..

Har också lyckas me att åka på shoppingrunda utan plånboken, de e bra gjort. Köpte inget givetvis.. Svårt att lista ut va? Kollade mycket i en butik som heter basehome, underbara saker! Även dansk design hittade jag i en butik som heter zone, också inredning. Ska nog åka och handla lite köksgrejer där för dom hade bra grejer på rean. 150 för en gryta, nordnånting..

Jaja, tyvärr, ingen bra dag. Tar nya tag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0