Jul!

Vaa hos moster igår, himla mysigt. Tack för de fina klapparna, nu slipper jag frysa om fötterna och kan ta ut saker från ugnen utan problem, med lite julstämning dessutom! Jag får hänga undan min rosa silikonvante och låta de nya grytlapparna vara framme istället.

Jer sitter och ser på hundprataren, handlar om servicehundar nu och de e riktigt intressant. En flicka som har en CP-skada försöker träna sin hund till att bli en servicehund, hon hjälper även andra. Vad jag förstår har hon kunnat komma ut mer nu med hunden som hjälp och "morot".

Idag har annars vart en jobbig dag, vaknade imorse och kaffebryggaren var pajj hos moster! Va bara att kila ner till ica och handla cappuccino istället. Men då tordes jag inte dricka mer än en kopp för magens skull.. men jag var sugen på 2.

Jag har sagt upp mitt kort på gymmet, ingen mer träning där tyvärr. Pojken va gullig och körde mig dit, tack gullet! Jag trodde dde skulle gå snabbt och smidigt, men dom var tvungna att ringa huvudkontoret och så, så jag fick gå ut te pojken och tala om att de va segt. Dessvärre hade inte han fått nån mat i sig, nu hoppas jag han har ätit. Jag ska nog lägga mig och vila nu efter massa strul me banken..

uff..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0