Kaffefefefefe!

Mumma!
Sitter här och äter frukost, men min kopp kaffe. Mmmm.. njuter. Ska INTE ta upp plugget eller kolla mejlen nu utan jag ska snart gå och göra mig iordning och åka till mando. Plugget gåår inte alls bra, har ju inte vant mig vid nått program tror jag, tappar orken och sånt. Först började jag ju med 7.0, sen cs2, sen cs3 och nu funkar inte de så då blir de cs4.. Inte det lättaste att hela tiden byta, tempot minskar ju när man bara ska leta hela tiden. Men jag SKA lära mig cs4, de bara är så.

Idag kommer pojken på mat, så jag diskade och lite sånt trevligt igår så de går att komma in i "köket", även dammsög och plockade en del fast det syns inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0