Lavera!

Äntligen har jag orkat testa coversticket jag skaffade för ett tag sen. Över en natt är mina finnar nästan borta, min förvåning imorse var enorm, OJ!
Kan varmt rekommendera detta om det är någon som har känslig hy och lite problem med finnar emellanåt. Tror dock inte de fungerar för den med allvarliga problem med hyn.. men jag vet inte då jag inte har gigantiska problem.

Jag har nu testat laveras ansiktskräm, tummen upp! Foundationen som ger ett naturligt resultat enligt mig, jag har lite torr och känslig hy men emellanåt finnar så den täcker lagom. Coversticket har jag på natten och de var över förväntan.

Tidigare har jag testat deras ansiktsvatten, men jag köpte fel sort och kom hem med nån som innehöll alkohol.. klantigt! Så ingen hit där inte..

Tack hälsosnubben för att jag fått testa dessa produkter, kan varmt rekommendera dom!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh vad var det för nåt? Har sjukt mkt problem med finnar, speciellt sen jag kom hit till örebro. Kram!

2008-12-02 @ 20:46:54
URL: http://johrem.blogg.se/
Postat av: Agnes

Johanna, jag vet att du svarat men de vill inte synas på bloggen.. hur som helst är det laveras coverstick jag använde och jag köpte det på hälsokost! Men tror din hy behöver lite fukt, du brukar va ganska röd och torr.. så kanske bäst att börja med en kräm. Kan rekommendera yves rocher som har en burk för ca 50 kr för känslig hy, kanske kan du gå dit och be om ett prov? Eller be om några stk så du kan testa. Annars har apoteket en som heter 3 in one tror jag och den e super för torr/bland hy! Va inte rädd för att återfukta, de behöver hyn oavsett om du har torr/fet eller blandhy.



Hur blir de me lägenheten? Jag åker härifrån på fredag eller lördag tror jag. Så kanske är bra om vi träffas nån gång där så du kan få en nyckel. Jag har en extra! den 19:e lämnar jag handen.. snyft!!

2008-12-10 @ 12:29:36
URL: http://belijver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0