Mail..

Denna jäkla mail, har inte vart inloggad på en dag och törs knappt logga in, igår va de 14 olästa.. en del av dom behöver jag läsa, resten slängs. Då är ändå de värsta skräpposten utränsad, hur kan det gå såhär?

Mina program konstrar så plugget går segt som tusan, tråkigt. Men idag öppnade jag il och fick tillbaka lite självförtroende, de e verkligen mitt bästa program. Men att de ska va så stor skillnad på il och ps? Dumt tycker jag. Men jag vet ju sen tidigare att ps och typ bakvänt jämfört med il, så om man vant sig vid det ena e de svårt med det andra. Arbetshastigheten minskas rejält kan jag tala om..

Igår var jag och tr'nade, får träna max 20 min och 2 ggr/vecka nu. De va riktigt skönt, men jag e lite rädd också. Kanske att jag köper årskortet där trots allt för om jag inte får träna får jag ju gå på massage så har inget att förlora. Men jag ska testa pojkens gym också och se hur de e där. Bra me gratis provträningar så man slipper betala massa och sen e de ändå inge bra. Men jag va nöjd där jag va igår. Fick bara 6 övningar + uppvärmning, sen va de stretchning som jag missade, tokigt men de verkar gå bra ändå. Okej.. jag känner att jag lever trots allt!

Städa, tvätta, rensaa och plugga står på schemat idag. Har satt en lapp på datorn där det står "Plugg 20 min först", än så länge har jag hållt det och jobbat på bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0