Plugg

Imorse vaknade jag, låg och drog min en timma(?! ) i sängen..
Sen upp och plugga, gjorde klart frimärket, poff liksom. Helt förvånad e jag tom.. igår skrev jag ner adressen på julkorten jag ska skicka, gjort och säljer så nu kommer de snart småland!
Har dessutom sökt ca. 20 utbildningar, bestämt mig för at jag ska nog inte gå heltid utan bara ta bidrag från csn och jobba extra fram tills jag verkligen bestämt mig för vad jag ska gå. Nu har jag valt fristående kursen, såna som passar mig men även är bra att ha. Hittade grafisk design i flempan, vart så himla glad. Kvällskurs men de gör inget, bussen går ju dörr till dörr!
I värsta fall får jag väll skaffa nån gammal skruttig bil så jag kan ta mig säkert fram och tillbaks från skolan, de va nämligen kvällstid.

Känner mig riktigt jäkla duktig, nu ska jag ringa moster, käka lunch och sen duscha! Sen har jag lite trist kvar att fixa, tvätten ska vikas och massa disk. Hugaaa!!

Hur är de me pojken idag tro..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0