Pojken!

Nu börjar det bli dags att uppdatera.
I förra veckan kom pojken med rosor, röda! Vart så himla glad, dom står fortfarande på bordet, jag måste ta ur dom ur vattnet och hänga dom upp och ner så de torkar. Första buketten i min lägenhet. Små saker som betyder mycket.
Tack gullet!!
Stackarn är hemma och är sjuk idag, kilade bort så fort jag fick sms:et, han ville ha whisky mot det halsonda, så jag tog me lite bedövande halstabletter också. Kanske ska höra hur de e me han, lr han sover nog.

Jag ska snart ner och tvätta. Sen till stan för jag orkar inte laga mat.. så de ska bli en smarrig sallad idag hade jag tänkt. Har ätit både frukost och 10-mellis idag. Igår var jag och tränade för andra gången på gymmet här, har för lätt pass så jag ska prata med dom om det, samtidigt som jag inte får bli helt slut vill jag känna att jag lever..
Just de, igår lagade jag mat som var populär, nu börjar det likna nåt.

På måndag är sista dagen på mando innan friskskrivning hoppas jag.

Inte alls så länge tills vi åker på semester, jisses va jag längtar..

Plugget rullar på, jag skulle verkligen behöva ha en sån där "datakudde" och en mysfotölj så de blir lyx att plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0