Träningvärk och allmänt hängig

Jaa, rubriken säger allt.
Har börjat göra situps på kvällarna, kom upp i 25 igår så inte går de bra men framåt iaf.  10 till 25, de e skillnad. AJ!

Körskolan ringde imorse och frågade hur det va å så. Vilken tur att jag har en så bra lärare, känns bra att kunna vara uppriktig mot han. Han frågade rakt ut för han va rädd att han pressade mig hårt, vill inte att jag ska säcka ihop. Känns bra att veta att människor bryr sig.

Lite strul med en sak idag men nu e de fixat!
 Berättar om några veckor.

Mest legat i sängen idag, kört igång en tvättmaskin, tagit ett bad, ätit frukt i trädgården och ja.. slöat.

På semestern har jag haft de väldigt bra. Danmark va underbart med pojken! Tur att jag har dig, under mina svåra dagar är du ett enormt stöd. När dom ljusa stunderna kommer skiner jag upp ordentligt och det märker nog du också, hur som helst så trivs jag så bra i ditt sällskap. Bion va underbar, även den lilla shoppingrundan i Överby. Men allra mysigast va nog promenaden med Filip som sov. När vi gick förbi kyrkan och pratade lite. Vilken fin kväll vi fick.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Promenad med Filip som sov? Lät väldigt speciellt haha :p Men hur e det med dig? Vill du ses nån dag? Jag drar till London på tisdag (din födelsedag haha) men sen kanske vi kan ses nån gång efter det? Kram!

2008-07-11 @ 14:24:37
URL: http://johrem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0