Jobb och sömn..

Jaa!
Idag ska jag och jobba, ska bli skönt att träffa lite folk och bli uppskattad. Känns kul med alla tokiga och pratglada stammisar, efter en kopp kaffe känner jag mig riktigt pigg och glad.

Gårdagen var kul men oj så jobbig. Vad i sthlm me mammsen, första affären vi hittade var en underklädesbutik?! Hallå.. va inte de vi va ute efter men eftersom dom hade mammas märke på rea så passade hon på att få lite bra hjälp att hitta rätt storlek och skaffa ett super snyggt set. Jag som har såna problem att hitta bikini passade på, personalen erbjöd sig så snällt: ska vi försöka hitta en bikini åt dig?
Både jag och mamma kom ut med en påse var, riktigt fina saker och vi är så nöjda. Jag hittade en sak som jag ska önska mig i födelsedagspresent, eller nån som vill skänka 700??

Sitter på mando nu och har sovit mellan frukost och 10-mellis. Gör ont att skriva på den här datorn, handlederna men nu kom jag på knepet.
Fäll ner tangentbordet och lägg händerna på bordet så är de inte så ansträngande.

Saknar pojken, du vet att jag älskar dig så! Imorgon får vi ses igen och då ska vi fira!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0