De e ju stöld!

Va fan, de finns ju ingen rakhyvel, inget lödder och inget schampoo där nere(ungdomsduschen i källaren som lillebror har nu!).. va fan gör dom av alting ungjävlarna? (måttligt sur far..)

Jag har redan konstaterat att jag komer bli rik på att flytta hemifrån för alla krämer, schampoo, duschsaker räcker så länge! Jag är så glad över att få ha mina saker ifred! Okej, ibland lånar pojken lite av mig men han e så pass vuxen så han vet att man inte tar en halv schampooburk till en hårtvätt! (när jag är ho han så lånar ju jag av hans saker, de går ju an när man inte använder sådana mängder som vissa tonåringar gör..)

Haha.. detta var dagens roliga!

Är det någon som vill bli vervad och få lite gratispresentkort eller biobiljett?
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=30815

Idag kommer pojken!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

kommit i ordning i nya lägenheten än? =) Kram

2008-11-04 @ 13:38:39
URL: http://johrem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0