Hihi, 4 "jobb"

Hoppsan..
Jag har ju mina 2 vanliga jobb, skola och pessbyrån.

Men nu har jag ju n del med skolan, pluggar heltid och har LiA, ska göra ett frimärke.
Dessutom ska jag fixa om pappaslogga och visitkort för att lämna in till tryckeriet. Funderar på om jag inte ska be pappa om pengar så kan jag köpa in lite saker så gör jag allt hemma istället. Det skulle spara så mycket tid och ork för min del. En skrivare, patroner, papper och en pappersskärare är vad jag behöver NU!
Och en himla massa tid.. att jag precis flyttat är ju ytterligare ett problem, vad ska jag tamig till nu? Men kul blir det, dock lite full fart under veckan då jag har någraksoluppgfter som väntar. Bara jag får prgrammet att funka på min dator..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0