Morrn!

Här händer de saker.
Igår va de ikea, hemtex och lite vilsenkörning i bla sthlm.. lokalsinne va e de? Varken jag lr mamma har de och vi körde varsin bil, clever va? Haha.. mamma blev nästan sönderstressad när hon fick ambulansen bakom sig med blåljus och inte visst vart hon skulle i korsningen lr nåt. Jag låg framför henne så jag kollade i backspegeln för att se åt vilket håll vi kunde svänga.. men jag körde åt ett håll och mamma ett annat. Till slut hittade vi hem till mig. ixade lite med plock och så i lägenheten. Sen va de hem till gull-pojken och äta! Jisses va bra han hade gjort de, om du bara visste  vilken tajn´ming de va? Jag fick SLITA loss mamma ffrån lägenheten... men sen vart hon gla när vi kom fram till pojken och fick käk! Hon gillade verkligen maten, jag tyckte också om de. Pojken han e allt en pärla han.. vilken räddare han har vart under veckan. Verkligen fångat upp mig liksom.. du vet vad jag menar?

Nu har jag iaf som mål att få in 3 skol uppgifter idag, 1 inskickad och en till färdig som blir typ 2.. hehe.

Nu äta lite och sen till "city" och träffa moster och kusinen.

Vet inte när jag ska ringa dig pojken? E du vaken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0