Neråt..

Suck!
Allt ska gå åt helvete just nu, känns jobbigt med jobbet, jag e bara yr i skallen trots att jag äter som en jävla flodhäst, e förkyld så jag tränar inte. Vilar mkt men e vaken hela dagen..
Vill bara få komma hem till min lya och dra ett täcke över mig och bara vara, flera dagar.
Diffar hit och tid, de e 120, 50, 17, 87 och jisses va de surrar i skallen just nu, så jävla less. Kanske ska sätta mig och skriva ner allt och lämna in te jobbet igen.

Varför börjar minnet gå under nu igen för? De vart ju b'ttre men nu e jag tillbaks på noll snart. Fyyy!!

Resan blir av snart och oj va skönt de blir.

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Pinsamt nog så är mössan från Ahlgrens bilar :P Men visst är den gullig? Tindra vill alltid ha på sig den, trots att hon har massa andra mössor.



Kram på dig, hoppas du hittar nått kul :)

2008-11-26 @ 09:50:45
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: freja <3

svar : jo jag har fallit tillbaka lite granna nu,men jag ska upp igen på nått sätt.Det kommer lösa sig,det vet jag.



Vad jobbigt föresten att allt känns jobbigt,jag hoppas verkligen att det blir bättre <3

2008-11-29 @ 17:30:40
URL: http://lollipopshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0