Skolan!

Snori snori.. idag ska jag till skolan och hålla hemkunskap för 8:er och 9:or. Ska faktskt bli kul, handlar tydligen om näringslära, jag kan ingenting och det ä ett ämne jag vägrar sätta mig in i pga ätstörningen, då riskerar det att bli ett tvång och snabbt kommjag in på mando igen, olämpligt! Men jag ska göra mitt bästa för att muntra upp eleverna till att jobba med sitt. Wish me good luck!

Dessutom ska jag ha bilen imorgon, ska bli en del tuser både ht och dit.. kanske rensa kylskåpet innan jag åker så jag fyller på en de där hemm(a).

Är suuper trött och snart ska jag åka.. sover som e stock, tack och lov. Näsan e jätte debbd..

Ne, dags å kila!

Blir plugg ikväll, försöka fixa datorn, har iaf internet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0