Söndag morgon

Eller?
Joo de e de, inte ens en månad kvar till solen. Har du koll på räkningen pojken?

Jag var och kollade på hund igår, de gick inte bra tyckte jag. Kändes inte alls rätt fast jag fick välja vilken jag "ville" ha, nej de var bara fel. Ägarna kändes inte bra heller, de ville nog bara bli av med lite hundar.. usch, troligtvis får hundarna inte tillräckligt med motion eller något sådant, nej fy!

På kvällen var jag och lånade hem lilla Frida en stund, eller "den stora hunden". En papillon, grannens 3-åriga dotter var här och hon och Frida kom bra överens. Frida var så väldresserad tyckte hon, visst är hon duktig vovve?! Men envis är hon, vi är 2 stycken som hon går med frivilligt, jag och matte. Annars sätter hon sig ner innan hon ens kommer ut genom dörren. Tok fia! Tyvärr fick mamma astma så hon tål inte den rasen. Så nu blir de te att leta vidare. Ska nog höra av mig till ägaren av pudlarna, hon verkade vara en seriös matte iaf till skillnad från den här jag var hos igår..

Imorgon åker jag hem!! Skönt det ska bli. Ska träffa pojken en del under veckan har jag tänkt mig, va hemma och städa och plugga. Ja de blir en lugn vecka!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jag tror jag vet vad du menar nu! =D Synd att det inte blev nåt då bara...

2008-11-23 @ 13:01:39
URL: http://johrem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0