Återfuktad och snygg!

Haha, himla underbart det här, när jag kommer hem till min lägenhet med badkar ska jag ta ett varmt bad. Sen insmörjning med mangoolja, och fräscha till mig med lite härligtsmink. Har kanppt hunnit testa laveras, jag fick ju en hel tub av hälsosnubben! Funderar på om jag ska testa lite mer produkter från dom. Dessvärre innehåller ansiktsvattnet alkohol så de känns jätte starkt, tyvärr fel för min hy. Undrar om deras rengöring är lite mer psisvärda en den jag har just nu, och krämen.. huga, när dessa tar slut måste jag hitta andra!

www.pureganics.se, en påbörjad hemsida om laveras produkter. Färdig om ett år tror jag..

Japp, nu håller jag på att installera om min mastercollection cs3.. wiee va kul de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0