Hoppsansa!

Lite soec. dag idag, råkade köra lite galet så jag och farmor hamnade i salem i värsta rusningstrafiken, så nu vet jag att jag inte ska åka iväg vid den tiden, 16 alltså..

Men hur som helst så har jag börjat bli så jäkla röd i ansiktet har jag märkt, men också torr så detta irriterar mig oerhört.
Gick in på hälsokost och kollade om dom hade nå bra grejer att tona ner de hela me, och jag fick me mej en hel tub med laveras foundation för känslig hy! Hyggligt. Lavera är ett ganska nytt och väldigt bra märke, hälsosnubben ska mejla lite mer info om det som jag kommatt lägga upp senare på bloggen.

Så är det nån som testat lavers produkter? Bra eller dåligt?

Tycker dessutom att jag e värsta supersnillet när det gäller vista (skämt..)
Tog mig bara en kvart att hitta vart jag skulle avinstallera ett program. Nu ska jag installera det igen så håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha till och med jag hittade det ganska fort, ligger kvar på kontrollpanelen ;) Men håller med dig annars, vista kan vara lite krångligt men man vänjer sig...

2008-10-22 @ 16:12:32
URL: http://johrem.blogg.se/
Postat av: Agnes

Ssssch! Inte erkänna det Johanna, då framstår ju jag i dålig dager.. om tm du hittade det före mig. Neeej, det kan in vara sant..



Jisses, jag har tappat allt vad det gäller datorhantering tror jag.. illa!

Kanske ska gå åna dära datakunskaps kurser som farmors syster går, vad tror du om det pojken? Frågan e iofs om man inte blir mindre klok av dom.. hmm.

2008-10-23 @ 11:22:26
URL: http://belijver.blogg.se/
Postat av: Peder

Morning,Hälsosnubben har nu skickat lite inf om

hemsida och så .Där kan man hitta alla produkter

2008-10-25 @ 09:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0