Ojojojojojj!

Japp. De e denna dag i korta ord..

Eller:
Flyttlasset gick igår, ajaj vad jag behöver massage nu, min onda nacke, spänd.
Vart en soppingtur med moster, jisses va jag shoppade! 2 toppar, färg åt mammsen, en säng topp, 3 förvaringssaker till badrummet.. Tog flera timmar denna shoppinge, måste dessutom åka in me brorsan imorrn för å handla fleece, om dee öppet..
Banken strulade, så mkt så min personliga kod spärrades och jag vart utan pengar för att göra en lång historia kort.. Huga! Men de löser sig s fort jag kommer te fempan och kan hämta lite grejer.

Längtar efterpojken och att få koma härifrån, jag blir galen. Haringenstans att fly undan, det rummet jag har nu är bara brorsans gamla bord och hans saker i så inte på himla mysigt.. Jag har ockuperat källaren, tyckte de va jätte smart.. ända tills pppsen ville ha den, han som h ett sovrum iaf. Inte glad miner men jag ska hålla ut, snart får jag åka hem och STÄDA! Jag förbereder mig mentalt redan nu. Men som nummerett på schemat står att hjälpa pojken komma iordning i sin lägenhet efter hemtrippen, för jag behöver kunna vara där en del iomed att min lägenhet är ett enda stort kaos. Jag vet att jag kan fixa iordning den på en dag, men sen blir jag väll intagen på mando och det vill jag inte så det kommerta ett tag för jagska kämpa med jobb, mat och plugg samtidigt och ta de i min egen takt. Jag har lägenheten i flempan så länge jag behöver. Kanske e de om en månad jag flyttstädar dr? Vet ej men det dröjer ända tills jag kommit iordning i den nya.

Nee.. nu vill jag få krama pojken! Kom hem nuu.. men jag får vänta ända tills imorgon kväll.. då de e middag här! Huga ige tyvärr.. pappa har inte begripit att mjölk innehåller laktos så.. ja, du kan ju ana vad det leder till pojken? Ajaj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0