Slut

Puuuh!
Dagens pust..
Har varit och flängt som en galning idag.
Först till tandregleringen.
Sen till farmor, sen iväg med pappa för att fixa lite och förbi tandläkaren. Där bokade jag tid för att få en skena och skrev in pojken i kö. Bra va? Tandborsten kunde jag inte köpa för det går bara med kontanter och det hade inte jag..

Nu har jag vart på mando och ätit och nu hem.  Tänkte att nu tar jag ett tag i de här kaoset. Diskade en del, torkat golv och så så nu är jag helt svettig. Så fort jag kopplat in internet på nya datorn och sätllt bort den här ska jag DUSCHA!
Men nu pratar jag med pojken om dagen, mkt har hänt.
Ingen skola idag.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej, hur är det med dig?

2008-10-16 @ 19:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0