Suck!

Uff.. så ont i käken så halva ansikten bara hänger känns det som, gör sviinont! Känns jobbigt att gå och lägga mig, de gör ont att ligga på sidan och det gör jag alltid.

Humöret e pest och pina, hur står pojken ut när det är såhär?

Känner mig jätte taskig, pojken har vart hur go som helst och försökt hjälpa mig med att hitta en dator, verkligen gjort allt han kan. Och jag bara: nej allt är för tungt.. men bra grejer väger ju. Har haft världens gräl om det här, han har lagt ner så mkt tid på att hjälpa och inget duger. Känns så trist att va sån: inget duger..
Nu är en hp beställd med suuper prestanda.

Men tror ni inte de ligger ett reklamblad innanför dörren som jag kollar igenom när jag kommer hem från Vara? Joodå..
Suck, nu vet jag varken ut eller in. Ska ringa och kolla så pojken kom hem i stormen, lr så dom hann hem..

Skit vad jag hatar denna dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0