Världens bästa?!

Igår va nog en av de värsta och bästa dagarna i mitt li på länge. Tänker inteskriva så mycket om det men tack vare en klok och go pojkvän så kunde dagen räddas! Vet inte vad jag ska säga merän tack?

Hade en "depp dag" ända tills jag gick ochla mig, även då var det kämpigt. Men efter ett tag kom ja på varför.. hur mår man när man inte ovit ordentligt på 5 dagar? (jag vet inte hur länge men borde va därikring?)
Så jag pratade med pojken om det och sen sa han helt plötsligt:
Kom igen, upp ur sängen! Jag undrade vad han menade.. han sov nästan och jag va.. jaa.
-Vi ska åka hem till dig och hämta lite saker så du kan sova!

Imorse va det segt men jag mår bättre idag! Tack, tack och tack!

Nu får vi se vad som hnder under den kommande veckan.. får nyckeln till lägenheten snart.

Skolan går inte alls, så idag blir det upprycknin hemma hos pojken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0