Fina tjejen!

Vilken duktig tjej jag har hos mig, hon e verkligen fin. Imorse va hon så duktig, kom och pussade mig en del.. hehe, så pojken du har fått nån att konkurrera me.. Men du kan va lugn, jag älskar dig! Men även denna fyrbenta duktiga lilla tjej e väldigt trevligt sällskap, hon följer mig överallt. Igår när jag mådde pyton va hon hos mig hela tiden. Imorse när jag inte ville gå upp kom hon till mig istället. Hon e gooo! Önskar så att vu kunde funka ihop alla tre, men de skulle bli väldigt hårigt och svårstädat, och massa nysningar och diverse sjukbesök. Går inte!

Hör av dig när du har tid att ses gullet så ska vi fixa de. Kommer du och "grannen" och äter middag hos mig i slutet av veckan kanske? Torsdag? Vore kul!

Kaffedags och sen ska jag bada, sen e de dags för promenad igen för sen e de dags för mando.

Tack för hjälpen igår tjejer! Ursäkta att de blev som de blev, men ni om några vet ju hur de kan bli? Nellie uppskattade lillpromenaden mycket. Ses idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0