Ja!

Nu börjar de att vända trror jag. Dagsns första och enda halva kopp kaffe e nere. Mmmm så härligt, lyckades att bara dricka te på förmiddagen, bra va? Kämpar på med att dra ner på mitt kaffedrickande.

Ska hem och stor städa, kanske kan jag laga mat hemma, e de värt de tro..? Om jag bjuder hem Emelie på kvällsmat kanske? Eller någon annan, vem som helst, kom och ät med mig! Snälla.. vill inte hit och äta ikväll! Kom igen!
Pussla en del och försöka få klart mitt pussel, ta de lite lugnt och så också. Våttorka hela lägenheten. Ja en riktig mys och städdag! Sortera lite mer, bara njuta av att va för mig själv.
Imorgon kommer de nog besök så då ska jag väll få iordning lite så de inte ser ut som ett bombnedslag, fast de gör de inte! De ni!!

Börjat kolla lite på uppgiften med typografi och layout. Ganska kul ändå, fast svår att förstå tycker jag. Men de e nog bara jag som behöver lite mer tid tror jag.

Kommentarer
Postat av: Freja

hej,jag kommer på fredag :D fika då maybe?

och agnes,kaffe smakar skit! <3

2008-09-03 @ 16:44:44
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: Therese

HAr du bytt mobil nr? :(

Jag tänkte på att du inte hör av dig o svarade på mina sms!

2008-09-03 @ 17:24:35
Postat av: agnes

Freja, kaffe är livet! Bara att lära sig. :)

Fika på fredag beror på om jag e här då. Ska ev. vara hos killen from idag till lördag lr nåt sa vi.



Therese, kan vara så att just när jag har fått sms:en så har jag haft så fullt upp så inte hunnit me. Men nu har jag inte ditt nummer men vi kan väll hålla kontakt här istället? De blir lättare då jag har så förbannat mkt just nu.. klar på dig!

2008-09-04 @ 09:20:10
URL: http://belijver.blogg.se/
Postat av: Therese

Självklart kan vi hålla kontakt här :), jag undrade bara för att jag var lite osäker om du ville fortsätta ha kontakt med mig. Men jag förstår att du har mycket och göra!

2008-09-04 @ 16:32:33
Postat av: Engman

sv: Tyvärr finns ingen kvar, däremot kan du ju delta i utlottningen om du är sugen på en ny design. :)

2008-09-08 @ 13:28:36
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0