Konstigt

Känns som att jag har de där hemska trycket i brösten, jobbigt att andas. Vad är detta? E luften fuktig? Ja de borde den va.. men har vart såhär flera dagar.. Vad gör jag åt de? Kämpar på? Sluta springa omkring som en tok? (Eller springer gör jag inte..)
Jaja.. inte lätt det här.

Har börjat kolla lite på uppgiften, får förbereda ltie innan de andra klasskamraterna kommer på torsdag så jag har lite att komma me. Om vi alla förbereder oss lite kan de ju gå fortare och vi får mer gjort.

Har dessutom fått en fråga via skype:
En klasskamrat som va osäker på om h*n skulle svara ja eller nej på om glasslocket slulle skickas vidare till tryckeriet. Tyvärr e de inte jag som ska svara på det utan Amer vår lärare. Kom igen nu, lite mer handledning vore bra tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0