Kraft?

Ingen aning om hur allt ska gå till, jag håller på att somna vart jag än är någonstans. Hoppas pojken kommer och sussar hos mig imorgon natt, han ska komma på kvällen och äta. I värsta fall får vi hjälpas åt att laga maten, nån kladdkaka blir de inte för de orkar jag ju inte.

På mando äter jag numer på webase (bara pojken som vet ajg menar...) Men de e ett stort framsteg.

har handlat dammsugare idag och en kudde, så nu finns det ingen återvändo.. dammsuga imorgon för den står på laddning nu. Har testat den lite och måste säga att den suger himla bra, vart inte ergorapido utan en black and decker, för den hade bättre sugningsförmåga och så. Dessvärre är ju ergorapidon smidigast, men den kan inte sopa ihop de den ska suga upp som denna kan.. Blaha? Joo..

Det går framåt med skolan fast man inte kan tro det. Även mando går framåt, jag är bara där på lunch och middag nu jue!

Imorgon kommer en klasskompis förbi och det ser ut skit här just nu men jag får väll slänga in allt i rummet med dörren..

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad glad jag blir att höra att det går bättre för dig.

Jag skulle gärna vilja träffa dig snart, saknar dig !

2008-09-09 @ 21:26:19
Postat av: Therese

P.S jag tänkte på en sak, du, jag o Freja kanske kan ses någon dag tillsammans efter skolan någon gång? vad tycker du om de?

2008-09-09 @ 21:35:10
Postat av: agnes

therese:

javisst, kanske ta 3 mellis ute? jag tränar på glass och sånt svårt..

2008-09-10 @ 15:01:42
URL: http://belijver.blogg.se/
Postat av: Therese

Jo det kan vi försöka göra, men jag kan inte äta glass än :( . pga att dom inte tränade mig på de, dom brydde sig ju inte ! Har ej kommit så långt än, jag är ledsen för de ! Men hoppas att vi ändå kan göra de :)

2008-09-11 @ 18:47:24
Postat av: Freja

hahaha din damsugare :P

<3

2008-09-13 @ 12:01:12
URL: http://lollipopshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0