Nellie!

Lilla gumman ska komma på semestervecka hos mig i nästa vecka. Det blir s himla kul, vi ska bada, msa, gå korta små promenader i hennes tempo..hopas jag inte skämmer bort henne förmkt..
Pratade me hennes "mamma" igår och hon trodde att hon skulle uppskatta det och de bir bra övning för min del. Hon lär funka jätte bra i lägenhet också tror vi. Dessutom tror v att hon förstod va vi pratade om för hon ville hela tiden vara vid min sida. Lilla Pepsi ville också bli klappad och gosad me, men de va ju Nellie vi pratade om att jag skulle ha ett tag så de vart hon som fick uppmärksamheten. Hoppas E tycker de e en bra idé. Pojken: middag på måndag för på tisdag komer Nellie gumman och då lär de bli lite nysattacker för din del. Känner att jagbehöver ta den här chansen när den erbjuds så ska göra vad jag kan för att vi al ska funka tillsammans. Hennes schampoo åker med så jag ska kunna bada henne så då lär hon bli lite mer allergivänlig. Sen e de tyvärr så att du lär inte kunna gosa me henne, vilket d säkert inte vill heller.. ska prata med din om detta idag. Jagär jätte glad, de innebär att jagmåste ta mig upp på morgonen, ta små korta promenader och äta bra så jag inte behöver va på mando på mkt!
Sen kan jag säga till uppfödaren som har pudeln jag ev. ska ta på foder att det har funkat si och så, kanske har jag mera frågor till henne osv.

Bla bla bla.. gatupartaj idag! Ska bli kul, först tandis och sen mando, ska ha lite kul me några tjejer där. E är där hela dagen så ska liva upp henne lite. Sen kommer F och ska ut och äta mellis me mig och behandlaren. Det blir kul, hon e en så himla go tej! Kul dag efter11! =)

Kommentarer
Postat av: freja

åh vad gulligt att få va hundvakt (det är en hund va?) hoppas jag får träffa henne.och haha ''go tjej'' du är :) <3

2008-09-13 @ 12:02:51
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: agnes

Haha, jaadå vi finns här under veckan så de e bara te å titta förbi! Tyvärr kommer hon va hemma på fredag så du får komma tidigare om du vill kela me henne..

Idag e vi hemma hela dagen, vill du titta förbi? Kramar!

2008-09-14 @ 10:15:05
URL: http://belijver.blogg.se/
Postat av: freja

oj såg svaret lite sent men jag kommer på fredag (som vanligt) puss <3

2008-09-16 @ 21:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0