Ordningsvakten knackar på dörren

Hjälp tänker jag! Nellie smiter ut och blir jätte rädd. Gubben talar om att de e en liten pojke som står i fönstret några våningar upp och dom behöver låna mitt fönster för att lättare kunna avgöra vart han är. Javisst fick han göra de, men oj så förvånad jag blev.. Angelica sitter i soffan och undrar vad gubben gör i fönstret. Förklarar hela händelsen och hon förstår..
Tittar ut genom fönstret och ser ambulans, polis, brandbil och räddningstjänsten..

Sen har jag och Nellie tränat på att åka hiss, och även vart iväg till Huddinge centrum en sväng med angelica. Kul va de och Nellie vart glad över sin sele, nu kan vi rulta vidare i mörkret. Dock va hon inte riktigt me på kvällspromenaden, tror de vart lite för hårt idag. Hon har fått Delikatessmat också, de dög minsann åt lilla damen!

Imorgon blir de åter igen en kämpig dag, ska ut me Nellie på morgonen. Sen lunch på mando vid 12, va på lava kl. 14 och sen kommer pojken på kvällen. Jag måste nog ta ut Nellie en snabbis direkt efter Lava också. Hon va super duktig idag när vi åkte BUSS! Duktiga tjejen, vill behålla henne några dagar till så de gör jag nog. Förutom att hon äter dåligt och blir rädd mellan varven har vi de prima. De e så mysigt när hon kommer och kittlas.. mm!

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: freja

naw hundar är så söta,<3

2008-09-16 @ 21:23:31
URL: http://lollipopshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0