Pepp

Nu jävlar får det va nog! Den här sjukdomen ska inte få ta över mitt liv, det är jag som styr.
Jag ska äta godis, dricka läsk och såna saker utan att må dåligt. Nu gäller det...
Ska nog ringa och prata med hundägaren också.. hoppas på att kunna ta en pudel på foder som alla npg vet vid det här laget..

Ska träffa Jane den 8:e nästa månad för att se på valparna och prata lite. Hon vill veta mer om mig och varför jag vill ha en liten valp, hur jag kan tänkas klara av det osv. Känns super kul! Jag ska troligtvis bli med valp.. en liten pudelpojke lutar det åt. Pojken måste bara tåla hunden för annars går det inte.. så håll tummarna för mig och hunden om det blir vi. Många långa promenader, lek och bus. Problem kommer uppstå och jag måste äta, hålla mig själv frisk för hundens skull. Det kände jag även när jag hade Nellie här, kämpa för vovvsingens skull. Jag är GLAD!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul att du ska skaffa en pudel, dom e ju bra allergihundar oxå så det kanske funkar :) Måste få komma och träffa den lilla hunden sen oxå, hundar e ju urmysiga :)

2008-09-25 @ 09:35:45
URL: http://johrem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0