Rörigt!

Puuuh! Har vart rörigt senaste dagarna. Vissa vet varför, andra inte. Hur som helst ska jag nu se till att må bättre än på länge. Tack vare vissa personer som har reagerat så bör det vara möjligt, håll tummarna för mig. Jag åker med pojken till Vara på fredag. Imorgon jobbar jag och på måndag. Sen e de läkare, undrar hur det går? Men pojken du vet nu, de e så skönt. En stor sten har lyfts från mitt hjärta. Tack och lov! Vet inte om jag skriver för mycket just nu, men jag tror inte det. De som ska förstå förstår.

Någon som vet hur man får tag i ljusterapi inom vården i sthlm??

Nu är min data så seg så jag kan knappt skriva mer. Måste kolla länken som pojken skickade igår, de e i grevens tid! Puss gullet, jag tänker på dig och vårt samtal igår. De va kul! Det här fixar vi, vi ska iväg till Linköping på folkfestivalen och ha KUL snart. Se till att Totta blir frisk så vi kan träffa henne lite också, hon e en jätte go tjej. Jag e glá att du kan prata me henne, det känns skönt.

Sen har vi "syster" som ska ha ett stort tack för all stöd och kraft hon gett mig. Du e go! Det här ska vi fixa eller hur, jag har dig som inspiration just nu och d ee så bra. Inget fusk, finns bara en väg att gå! Nu kämpar vi så kan vi roa oss lite mer sen eller hur? Ha de så kul i Huddinge idag eller imorgon, de e ett stort steg för dig det vet jag och din glädje smittar av sig.

Lilla E och lilla F, tack för en bra gårdag. Himla kul med handmuffen och matchande disktrasa, platshandskar va? Important stuff! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0