Slappt?

Ojoj vilken dag. Har vart så luugn och de e ju bra. Kom till mando så jag hann sova lite innan tio mellis. Behövdes verkligen. Sen efter lunchen gick jag ham och plockade lite, försöker få struktur på allt här hemma nu. Nyckeln som försvann i helgen e fortfarande borta. Synd men så e de. Huvudvärk som bara den de har jag me. Men har nu klarat att få i mig halva tre melliset på egen hand! Eller blir det hela kanske? En bravo juice och en halv cotti frutti, bra va? Ska prata med min behandlare om de e morgon men jag tycker de e ganska bra iaf. Nu blir de pussel, promenad eller miss marple?

Kommentarer
Postat av: freja

hallå,vem har du som behandlare nu när eva e på semester?

2008-09-03 @ 16:46:48
URL: http://lollipopshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0