Sjuk igen

Hur många vändor upp och ner klarar kroppen?
Jag håller på att trilla ner i träsket igen. Immunförsvaret sänks och så blir jag sjuk i halsfluss! Ingen överraskning men jobbigt trots allt.
Mando har konstaterat att jag ligger i riskzonen för ett återfall så nu är det matschema och näringsdrycker IGEN! Hur många år har jag inte vart i farten me detta? Började som 15 och sen dess har det pågått.. idag är jag 20, fyller 21 i sommar.
Men jag håller gnistan uppe, kämpar på med att få Tuff (grannens hund) till att äta för han är också för mager, och det blir för mkt motion.. så nu är det lugna aktiviteter för oss alla..

Vad mer händer då?

Fått nytt jobb men innan dess hann jag tom med å bli sjukskriven åter igen.. hur som helst så hoppas jag att jag kan komma på fötter ganska snabbt. Jag har flera måsten som egentligen är roliga, göra en pekbok, skriva om folkhälsan, modernismen och ett "projekt om hälsa". Projektet började jag spåna på igår, skrev ner lite olika saker, bra vs dåligt, kom fram till att allt jag skrev handlar om samma sak. Boven i dramat.. Så det blir himla kul att sätta igång på allvar!

Kommentarer
Postat av: Freja

svar : usch ja mando är dumma i huvudet ibland (hrm ofta) :/



men du jag läste att du är i ''riskzonen för återfall '' nej nej nej agnes,du får verkligen inte falla tillbaka det är inte värt det,liksom det ända som händer är att DU förlorar massor och det vill du inte (hoppas jag)och yes glasögon har jag fått,när synt och styrkan är typ 1.25 (?)

Ta hand om dej,kram <3

2009-05-06 @ 19:11:59
URL: http://lollipopshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0