Gå under jorden ett tag?

Ja de skulle va skönt, bara försvinna ett tag framöver. Ta en sista minuten nånstans, jag kan ju bara ta me plugget de e ju inge svårt. Tack göde gud för att jag har så flexibla utbildningar.. ok

Har Frida hos mig just nu, vi kämpar på. Nu ska vi nog åka till djurbutiken och se om dom har några matskålar?

Vet inte om jag ska tala om vad som hänt men de e lite mkt på en gång. Förkyld, mensvärk, slutkörd och detta..
Imorgon blir de mando, de kanske blir toppen bra? Jaa... nu ska jag och Frida ut i solen och mysa, suga in solens strålar.

Jätte knas fråga.. duger jag verkligen som jag är? Den tanken har kretsat i mitt huvud länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0