Kuul!

Jaa, nu börjar min kurs på su. Väldigt intressanta frågeställningar e de kan jag sova. Tror detta blir lärorikt och förväntar mig att de blir ytterligare ett steg i rätt riktning, förstå mig på min sjukdom (äs) och arbeta bort de små problem jag har. Kanske kan detta även hjälpa mig hantera en del felaktiga tankar som dyker upp, på mando säger dom ju att de gör inget att ha tankar så länge de inte blir handligt utan det. Men nu har jag möjligheten att gå lite djupare in på ämnet hälsa. Hur håller man sig frisk? Vad är bra/ inte bra?
Äta bör man, annars dör man.. men vad ska man äta?
Ska fortsätta på denna text lite när jag hinner. Nu ska jag nog ta och vila, kika runt lite på nätet och sen ner i ett varmt bad och njuta av lugnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0