Lever i en dröm

Jaa, de känns som att jag lever i en dröm. Jag mår så oförskämt bra just nu och får höra det från så många olika håll. De e himla kul!
Nästa lördag blir de inflyttningsfest här, de ser jag fram emot.
De kommande dagarna ser ut såhär:
Jobb i helgen. Måndag kväll lektion, plugg och mando på tisdag. Onsdag skola igen. Torsdag kommer några vänner över för att BAKA lite. Jag måste även tvätta.. och fredag blir de lugnt. agen ska ägnas åt lite små pyssel i lägenheten samt "grafiska uppgifter". Lördag eftermiddag blir de fullt hus! Hela familjen, moster och kusiner och farmor och farfar ska komma på inflyttningsfest. Kul va?

Jag har samlat vuxenpoäng som en tok under veckan!
Köpt skrivare och micro, nu e jag fattig som bara den.. Men jag måste ha radio, cd spelare och högtalare också.. pappa ska fixa de åt mig. Hoppas jag kan få de som inflyttningsgröt..
Just de, även extra säng har jag inhandlat.

Hade fint besök igår, moster och kusinen var här och vi hade helmysigt!

Så.. vad saknas här hemma då? Tänker mest på moster och kusiner just nu..
Kollegieblock i olika storlekar med fina motiv skulle vara bra.. Kanske med nån trevlig penna till? De e väll en bra och lagom fin inflyttningspresent!
Porslin och sånt har jag för mycket utan redan. Under veckan måste jag köpa nån mer bunke att kunna baka i. Annars e alltid en liten shoppingtur på ikea välkommen me lite bärhjälp? Hehe.. sist fick jag diskhjälp och de va guld värt!

Renate:
Om du vill får du gärna flytta in här.. ? Moster me för den delen! Vad sägs?

Kommentarer
Postat av: renate

hha, jo då det hade vart trevligt ;)

men kanske lite trångt, men nu har du ju en extra säng iallafall ;) jag kanske kan sova över hos dej någon helg? :)

det skulle vara jätte roligt, och då kan ju jag diska hos dej också :P hah!

men vi kommer gärna till din inflyttningsfest, och om inte mamma kan kommer jag iallfall :D

ha det bra så ses vi, kram kram :)<3

2009-02-27 @ 11:06:00
URL: http://renatekristina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Låter bra detta, vad kul =) Hoppas du får det så kul på inflyttningsfesten oxå! vill du ha den där radion osv så e det ju bara att smöra lite för föräldrarna så löser det sig säkert ;) gå på lite extra på det där med inflyttningspresent :p

2009-02-27 @ 22:15:29
URL: http://historienommittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0