Sjukling.

Japp, då e man sjuk som vanligt. Hostig och dan, tar den där jäkla medecinen så mår jag ok. Dessvärre blir jag piggare av den så jag vill bara röja runt i lägenheten. Men tvingar mig själv till att va still och äta istället..

Det som har hänt senaste tiden är en heel del.
Höö.. kippa efter andan.

Jag mår bra rent psykiskt tycker jag, är pigg och gör saker för att jag VILL. Inte för att jag måste utan jag vill, så som tur är påverkas inte de psykiska så mkt utan att jag är sjuk, tack och lov.
Men fysiskt mår jag inte bra alls, vet att jag behöver hjälp nu, så fort som möjligt..

Skolan går på högtryck och jag hänger me så gott det går trots att jag är så sjuk.

I helgen ska jag kanske jobba, får se.

Snart kommer min skjuts och hämtar mig för nu bär de av te päronen..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Hoppas att din hosta blir bättre och ska vi ta någon fika någon gång nästa vecka! Men bara om du vill. Kraam Emelie

2009-02-17 @ 20:50:53
URL: http://Emmi.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0