1 dag senare och 30 grader kallare

Huga!! Vilken chock man fick igår.

Hur som helst va de en välbehövlig semester, stort tack till pojken som hjälpte till så mkt me farmor och farfar, tyvärr börjar de bli för gamla för sånt här. Men jag vet att de njöt av resan, den dagen då de går bort ska jag försöka ha denna resa i tankarna för de e många fina minnen.
Flera dagar har jag vart ute och ätit 3 rätter på kvällarna, otroligt! Känns riktigt bra. Har mest solat och vilat under dagarna.
Denna vecka kommer bli en kureringsvecka, går omkring med en vattenflaska och känner mig helt yr i skallen, mår inte alls bra.
Dessutom skilldes jag och pojken som ovänner, känns inte alls bra men jag hoppas han hör av sig så jag får be om ursäkt. Men jag skulle tro att de tar några dagar för min skalle att komma ikapp (lång historia bla sömnproblem)..

Kanske dags att gå och vila igen? Springer omkring i lägenheten och yrar som en galning känns de som..
Igår tittade jag igenom all post för att se hur de såg ut me de ekonomiska. De går ihop tack och lov!
De lustiga i de hela var att jag sorterade all viktig post i en hög, slängde kuvert och sånt som inte behöver sparas. Sen röjde jag upp på bordet och slängde även räkningarna?! Viktiga högen rök liksom.. tack och lov för att de bara var papper i soptunnan så de va inga problem att gå igenom allt igen nu på morgonen. Men va smart man e.. :S

Jaja, har solat och shoppat en del, e riktigt nöjd me klänningen och väskan, de e så jag. Tack mamma för sjalen!!
Och tack pojken för en underbar första semester. Hoppas du kunnat njuta en del trots "småbarnen", ber om ursäkt för dessa trots att de allra värsta inte ens var min familj. Om jag bara vetat..

Hur har eran jul sett ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0