All kraft

Magen vänder sig ut och in, varlden snurrar och man e tvungen att sätta sig på golvet. Så känns de just nu, stress. Inte äs längre utan de e stress, läste precis ett mejl från min lärare. De e så jag bara vill lägga mig ner i ett hörn och tyna bort. De slog hårt.. Jag vet att jag inte kan de e de som e problemet. Jag vill, vill sätta mig ner och ladda in alla bilder i datorn och göra förstadagsbrev och allt möjligt kul. Men kroppen lyder inte. Väntar på att läkaren ska ringa så jag får veta om de finns nåt att göra åt denna huvudvärk och dumma näsa. Sitter i pyjamas och har precis ätit frukost, va uppe tidigt och ringde sjukhuset och passade på att trycka i mig en banan.
Ska ta mig en varm dusch och tvätta håret, så varm så jag blir alldeless röd men då brukar de lätta lite i näsan.. gör allt jag kan just nu. De tar emot att bara sitta på en stol och tänka på allt som ska göras, men om jag gör allt ja vill hamnar jag tillbaks på ruta ett både när de gäller stress och äs, de e de inte värt. Denna vecka e min chans till att stoppa fallet och de ska jag göra. Jag har alla "verktyg" jag kan få så nu gäller de bara att använda dom. De viktigaste är att vila och äta, sysselsätta tankarna me annat.

Amer:
Tyvärr, jag skickar in lite vykort som min LiA, ska ta me och visa de för Lasse när jag blir bättre men denna vecka går de inte och de hoppas jag att du förstår. Förstår att du sitter i en knivig situation för du måste godkänna eller inte godkänna mig.
Jag är en tjej full av ideér och lösningar på olika saker. Se bara hur jag bor! Design är mitt liv, mitt hem, de e så jag överlever denna sjukdom. Färger och former är det som gör allt här, jag trivs så bra. Men me hemskt porslin, stolar i olika modeller och olika träslag mm skulle de inte vara jag. Jag har valt hur jag vill ha de och de står jag för. En blompelare agerar sängbord, marmor och guldkromade ben är det. Men de e lite häftigt tycker jag.
Programmen indesign, photoshop och illustrator hanterar jag nu bättre och jag har lärt mig en del om ps under kursen. För att göra mina arbeten som är JAG trixar jag ofta till det med utskrifterna, ibland e de skriva ut, scanna in med ändringar och ut igen på olika papper, me olika inställningar mm..
Hur som helst hoppas jag att du ser viljan som finns att skapa, kunskaper finns en del de me men de e viljan som gör de hela.

Nu e de dags att sova och vänta på läkaren.. skickar in lite bilder jag använt till julkort som jag själv ritat i datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0