Bibblan!

Tur att den finns.. har bantat ner min kurslitteratur till 1500 spänn nu tack vare dom! Men har en skola kvar, men de löser sig. Jisses vilken lättnad..

Jaja.

Igår va jag hos pojken och åt tacos, mumma. Trevligt sällskap va de också, på de va de dessutom BIO. Så mkt som jag skrattade igår har jag inte skrattat på evigheter..

Idag ska jag följa me pojken te gymmet;) Nej, solariumet va de ju.. sak samma?

Blev väckt imorse av min käre far. Gissa va de gällde? Hur kommer man inte på lillkillens dator? Jaa.. de ska finnas en knapp med en rund symbel me ett streck, den största knappen. Jaa de gör de! Men de e bara svart? Skärmen va på enligt han.. så sa åt han att kolla sladdarna, haha.. bra de måste gått lr?
När jag lagt på kom jag på varför de inte gick. Hans grafikkort e pajj.. allt pajjar där hemma, tur att jag inte e där! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0