Igår kväll..

Igår hände något magiskt!
Jag fick till slut kontakt med en läkare och han sa: Jag tar något starkare för de verkar du behöva, så ett recept skrevs ut och jag åkte till apoteket. På apoteket:
-Jag ska ha fått ett e-recept..
AP-Jag ser det och du verkar behöva det!

Efter mycket strul och en månads lång förkylning har jag nu fått näsdroppar som funkar!
Idag känner jag mig som en ny människa, jag skulle kunna gå ut och skringa maraton *host host*, nej pojken du behöver inte va orolig jag ska inte!!
Kanske att jag åker till moster trots allt och passar på att äta där.. sen hem och e bortbjuden på middag ikväll. Imorgon åker jag ochh jobbar så då tänkte jag passa på att äta hos farmor och farfar innan, sen hos päronen på kvällen. Känns ganska skönt att inte laga mat.. även fast de e tryggt att laga den själv så jag vet vad jag har i. Jaja.. duschen nästa!

Jag har gått tillbaks den där pirrande känslan: jag vill göra något kul idag betyder det! Äntligen börjar jag känna igen mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0